Baltopu2 Samiska 170 olursa taşikardi olur çok öyle Atmaz kalp hızı..140 a kadar kız biraz üstü erkek derler bana doktor 140 civarı dedi özellikle sordum,merakla bekliyorum cinsiyeti.Baska bir doktor erkek gbi dedi 11 haftalıkken
Annesininportakali53 Samiska aynen öyle oldu bakalım hayırlısı ne olacağı belli olmaz bayağı nazlı bebek olduğu kesin🥰
Sun-07 Bana da doktorum 12. Haftada kıza benziyor dedi. 16. Haftada pipisini gösterdi ultrasonda. Yüzde yüz erkek dedi. Eşim çok üzüldü çok kız bebek istiyordu.
Yasi_2023 Ozgerenali özel Dr a mı gidiyordunuz kız derken kesin mi demişlerdi genital bölgesini filan göstermişmiydi dr
Bybrs Yasse123 hastaneye gitmiştim içerden doğumu gelen hamiş cıktı eşi ile nasl olcak herşey pembe aldık dedi kız demiş doktor son gün yada hafta erkek olduğu belli olmuş
Ozgerenali Yasi_2023 devlet takipliyim kiza benziyor dedi yüzde yüz demedi o yüzden doktor değiştirdim ama şuan erkek diyende yüzde yüz demiyor açıkçası o yüzden pek guvenemedim
Nilgunaksudizdar Valla doktor %85 kız dedi 2 hafta önce, yarın kontrolüm var bende merak ediyorum değişecek mi herkesin değişiyor baksanıza 😂😂
ftmdyn22 Yasse123 evet oldu 6 ay boyunca kız denildi hatta kesin olduğunu da söylemişlerdi 7.ayda gittim %1000 erkek yanılmışız dediler şaşırdım tabi bende 😂sağlıklı olsunda kızı erkeği önemli değil🥰
Ada-9788 iremcannn1907 inşallah bende de aynısı olur Allah’ın izniyle 🙏🏻 Benimde 2.gebeliğim ilki kız 2.si için 13+5 te gittim %60 kız dedi heyecanla bekliyoruz rabbim herkese iki meyvedende tattırsın inşallah hayırlı sağlıklı evlatlarımız olsun inşallah 🙏🏻❤️