kızlar gebelıgın son 3 ayında bebegım yavas kılo aldıgı için doktorum haftada 2 3 kez balık yememi söyledi..karadenizde yaşıyoruz bol bol mezgit ve hamsı yedım..
Doktorum bısey dememişti ama gecen bı instagram da mezgitin yenmemesi gerektiğini okudum içime şüphe düştü..küçük mezgıt balıgı yiyen oldumu içinizde