Aydnipek ozkayaaz_ bende 37+2 yim aynı sıkıntı bende de var nedenini bilmiyorum, ama canım çok acıyor 🥺
ozkayaaz_ Aydnipek 2 saattir geçmedi doğum sancısı olabilir belki yürürken kaşığım acıyor ama sadece sol taraf dikkatli olmak gerekir kendimizi yormayalım ☺️
Aydnipek ozkayaaz_ evet doğum yaklaştığı için kemikler esniyomuş onun için oluyormuş ağrı sağ salim alalım kucağımıza inşallah az kaldı dayan🥰