Arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı normalde 37 hafta olması gerekirken bugün doktor ölçümünde 35+6 haftalık olduğunu söylediği ve 2 hafta önceki kontrolde bebeğin kilosu 2617 gr olup bugün ölçümünde 2620 gr geldiğini ve hiç gelişmediğini söyledi. Suyu epey azalmış ciğer gelirştiri iğne olmam için iğne verdi. Pazartesi hazırlıklı gel kontrol edeceğim dedi. Bebekde dönmedi makat gelişi zaten. Doğumda çocuk dr kontrolüne göre yoğun bakımdada yatabilir dedi çok korktum çok morelim bozuldu. Aynı durumu yaşayan varmı yardımcı olurmusunuz? Çocuk yoğun bakımda kalırmı diye çok korkuyorum 🥲😆