Sahinde Kızlar ben şuan 5 aylık hamileyim karnım aşırı sert ve karnım sürekli buz Gibi soğuk neden acaba sizlerde De öylemi bi sıkıntı yoktur demi
Sibel_49 Sahinde bende 5 aylığım aynı şeyler bende de oluyor. Ben baktım rahim büyüdüğü için karın sertligi normal yaziyor bol bol su için uzun sürerse doktorunuza söyleyin muhakkak
Sahinde Sibel_49 peki karninizda soğuklukta varmi ya güneşli günlerde bile hertarafim yaniyo karnım buz Gibi ya
Sibel_49 Sahinde korkmayın o normal diye biliyorum ben 😄 bi yerde okumuştum bebeği muhafaza etmek için soğuk oluyormuş. Çok kişide var bu durum
Sahinde Sibel_49 ayy aman öyle olsun cnm valla çok farklı bi duygu ya karnım ağrısa ona bisey olacak diye korkuyorum belkide anne olmanın telaşı heyecanıdır bu rabbim herkesin çocuğunu da saglim kuçağına almayı nasip etsin