Sevill6560 Merhaba kızceler 32+0 dan herkese selam .Bugün kontrolümüz vardı 43 cm boy,1800 gr olmuşuz .Normalde gelişimi gerideydi çok şükür toparlanmış görünüyor .Sizler kaçıncı haftada ve ne durumdasınız 💙🌼
ZMM8888 Sevill6560 maşallah minnoşa bizde 31+2 yiz çok ağırlaştım penguen gibi oldum. Aslında çok zayıf biriyim ama göbeğim çok büyükmüş oyuzden riskli gebelik diye konturollarım sıklaştı her hafta konturola gitmem söylendi. Genel olarak minik kızım çok iyi çok şükür 🥰
Mrvkyr Sevill6560 Bizde 31+2 yiz gün geçtikçe daha çok zorlanmaya başladım . En son gittiğimde bebeğim 1700 gr di . İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız miniklerimizi🥰
Selosshh Sevill6560 31+6 ken doktorum 2,5 kg dedi gelişimi 2 hafta öndeymiş şimdi 32+2 im büyük ihtimalle aynıdır kilosu hala
sym25_ Kızlar son adet tarihiniz ne zaman benim son adet tarihim 9 Şubata Göre 31 + 3 teyiz ama ultrasona göre 32 + 6 Kafam çok karışık
Satiyeak sym25_ yavrum adet tarihinde sikinti yok bebegin gelisimi ilerde oldugu icin 32+6 haftaliga denk gelmis oluyor. Ama sen 31+3 gunluk hamilesin
sym25_ Satiyeak ya ultrason resminde 32+6 yazıyor ve doğum da normal gözükenden on gun önce yazıyordu ondan kafam karıştı 😂
bir_pasa_annesi Sevill6560 bizde tam 32+0 kilosu ne bilmiyorum pazartesi kontrolümuz var öğrenirim inşallah
Ayse1608 Sevill6560 Şuan 32+4 üz ama bende 32 de gittim 1800 olmuştu çok şükür 🙏🏻 bizde de gelişim geriliği var seni çok iyi anlıyorum aldığı her gr o kadar mutlu ediyor ki 💜
Sevill6560 Ayse1608 doktor gelişimi su an haftasıyla uyumlu ,çok iyi dedi .Yani sizin de gelişim geriliği bitmiş artık 🙏
beyzagl44 Sevill6560 32 de 1680 gramdi. bebisim zayif. Doktor önemli degil sende zayifsin genetikdir dedi. Yinede kilo yapici seyler tuketiyorum bakalim pazartesi kontrolumuz var bir haftada ne kadar almis merak ediyorum. 🥰
AslanBebeginAnnesi Sevill6560 32+0 ’da gittiğimde boyu 42 kilosu 2000 demişti ve 11 gün ilerde demişti