Dilan27 Tuba11 dolap uygulamasında kendi nişanımda giydiğim abiyemi satıyorum gerçekten çok şık ve ağır bı model düşünürseniz bakabilirsiniz 🌸
Cgdm34 Tuba11 suan bende arayıs ıcındeyım 😞😞benım kaynım deık eşimin kuzenı evlenecek 27 haftalıkta hamıleyım sıparıs versem olmayacak dıye odum kopuyor 😞
Tuba11 Cgdm34 ay inşallah buluruz öyleyse. Bende ona göre işte daha zaman var ama azciik büyük isticem bakalım
Armess_loya Deniz butik, abiye fon yada dolap uygulamasından az kullanılmış uyguna bulup bakabilirsiniz. İstanbulda yaşıyorsanız Bakırköy mağazaları derim😉
Tuba11 Armess_loya evet İstanbulda yaşıyorum ama hiç gitmedim bakırköy tarafına doğru. Yani gittimde hep hastane için hani gezmek için değil.
elmaserkc21_ Tuba11 beden 44 40 diğeri açıklar için simli oda 38 beden diğer ikisi tesettür uyarsa ona hore resim ataym
Tuba11 elmaserkc21_ yok canım bedenler bana göre küçük. Yinede çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için 🤗