Edas Kızlar bebeğimin hareketini sabah hissetmiştim ama az sonra hiç hissedemiyorum çikolata da yedim yok normal mi acaba
Nurr_22_22 Edas bizimki genelde gece sırt üstü yatınca hareket etmeye başlıyor gün içinde uyuyorlar heralde
Elif25 Edas bende 18+5 şuan 15 haftadan belli hareketlerini hissediyorum. Bazen sabahdan akşama kadar acayip hareketli oluyor bazenden sabah bir oynuyor bi daha hissetmiyorum. Doktorum o içerde hareket eder ama daha ufak oldugundan bazılarını hisseder bazılarını hissetmezsin demişti. Korkma normal yani
Tubatgn Edas sürekli uyuyorlar canım, yemek yediğin zaman uyanıyorlar. Birde bu haftalarda çok fazla olmuyor hareketleri ilerleyen zamanlarda daha fazla artıyor. Bende 16+5 gibi hissetmeye başladım. Uzanınca daha çok hissediliyor hareketi.
Nurr_22_22 Edas gün içinde daha aktif olduğum için hissetmiyor olabilirim ama en belirgin gece hissediliyor
Edas Çok teşekkür ederim kızlar çok saolun doktorumla konuştum sizin gibi söyledi hergün hissetmeyebilirsin dedi yorgun ya da uykusuzsan hareketi azalır dedi bende uyuyamıyorum ondan olunabilir