Sedaaa95 aynen o poşetler benim çok işime yaradı canım.Ben bide anne sütü artırıcı çay aldım ama kokusu olduğu için çantaya koymadım kıyafetlere sinmesin diye 😄onu en son giderken alırım diyorum paniklemezsem😄kolay dogumlarimiz olsun inşallah bebeklerimiz sağlıkla gelsinler 🙏