Aynurdrt Kizlar ben kan sulandırıcı iğne kullanıyorum daha yeni başladım. Ama çok fazla yakıyor. İlerleyen zamanlarda acısına alışır mıyım? Kullanan varmı?
Busel Aynurdrt aciyor maalesef yanma yapıyor benimde daha 4 kere vuruldum yavaş yavaş sıkınca ilacı daha az acıyor
Vera09 Aynurdrt çok acıyo ya on gün oldu hala alışamadım ben. Yavaş yavaş yapınca da çok acıdı ve morardı🤷🏻♀️
Salinta Aynurdrt 5. Aylık hamileyim ve doğuma kadar devam edeceğim. Zamanla alışıyorsun. Mümkün olduğunca yavaş yap, acele etme, stres yapma, bir de çok üst üste getirme.
Jeixjd Aynurdrt benimde çok açıyordu eşim yapıyor hala göbekten çok acımıyor ve bi tavsiyem siz onu vurulunca besleniyor hareket ediyor öyle düşünün acısı geçiyor bazen diyorum esime 2 kere vursak aç kalmasa😂🤭
Busel Aynurdrt Ay yok eşim yapıyor ve sadece koldan karindan yapamicam galiba cok acidi nedense Bi kere denedjm de
Salinta Aynurdrt ilk günden beri kendim vuruyorum. Hatta sadece kan sulandırıcı değil, horman da kullandım bir süre, tüp bebek benimki. Öncesinde de bir sürü karnımdan iğne yaptım :)
Vera09 Aynurdrt bana eşim vuruyor valla ben bağrdıkça o hızlanıyo sanki😄 bikere yavaş yaptı o da dedğm gibi morardı ve daha uzun acıdı bi değişklk yok siz yine de deneyin
Aydnipek Aynurdrt 4. Haftamdan beri kullanıyorum şuan 37. Haftamdayım hala acıyor maalesef bi çaresi de yok hala bazen ağlıyorum eşim iğneyi yaparken😒