Rehberlikciozge Bayanlar bugün kontrolüm vardı doktor çıkıntı görünüyor ama net bişey söyleyemem 1 ay sonra belli olur dedi bu şekilde olup değişen yada aynı kalanlarınız varmı
Fatmasnny Rehberlikciozge canım Benim erkekti kız oldu acele etme zamanı gelince ve emin olunca doktor söylüyor zaten
Calasun Rehberlikciozge cokta erken degil ben 12 haftada ikili test yapilirken dikkatimi cekti o cikinti 😁 14 de gittik cinsiyet icin erkek dediler 24 deyiz hala erkek😬
Gamzebzk06 Rehberlikciozge tam senin haftada öğrendim çıkıntı var dedi 12 haftalık tekrar gittim erkek dedi 14 haftalık yine gittim yine erkek dedi 15 haftalığız yine gittim erkek dedi bebişim erkek :)
EsraakanY Rehberlikciozge canım o çıkıntı 1 cm olana kadar cinsiyete kesin erkek denilmiyor çünkü bazen kız bebeklerin vajinası üstündeki kemik olabiliyormuş :)
YeniAnne55 Benim ilk 13 haftalikken erkege benziyo dedi 3hafta sonra gel dedi gittim degisen bise yok hatta nolur nolmaz diye baska doktorada randevu aldim oda erkek dedi 😂suan 21 haftaligiz💙
Arenbebek Benimde ayni zamanlar kiz dedi 14 e kadar %80 dedi hatta 15. Haftada %100 erkek dedi halada erkek 30 hftaligm
Yagmurmert Bendede ilk basta doktor çıkıntı var erkeğe benziyo dedi. Sonra gittiğimizde kız dedi. Kordon bağı ilk zamanlar çok karıştırılıyor. Allah hakkınızda hayırlısını nasip etsin.