Kızlar 16+6 günlüğüm bugün , dünden beri afedersiniz ishalim var kaç oldu tuvalete çıkıyorum her seferin de ishal, bu haftalarda olur mu normal mi başına gelen var mı? Başka öyle bir sorunuö sıkıntım yok ara ara kasık sancım oluyor hafif ama o da rahim büyüyor bebek büyüyor uygulamada normal olabilir yazıyordu ama ishali anlamadım her zamankinden farklı bişey de yemedim