HappyMom1234 Arkadaşlar 16.haftaya girdik 2 gün sonra doktora gideceğim sizce cinsiyeti öğrenebilir miyim? Bütün belirtilerim kız ama hadi hayırlısı:)
Nur-seli0027 Normlde 16.haftada doktorlar söylerler ama benim şansıma 20.haftadayım doktor her seferinde bacaklarını kapatmış ama kıza benziyor. Diyor bana inşallah seninki gösterir 😊
Deletedmom_11 Nur-seli0027 al işte bu ben 😂birkaç güne 20 haftalık olucaz bacaklarını kapatıyor nazlı bu kız galiba dedi 😂😂😂inşallah öğrenebilirim 😂Tabi önceliğim sağlıklı olması ♥️
HappyMom1234 poyrazvearya ya hep diyorlar ki kız bebek solda olur, sol tarafım şiş benimde 16haftadır. Şekerli hiçbir şey yemek istemiyorum çikolota görmek istemiyorum sadece ekşi istiyorum. Annemin 3 kızı var onda da aynıları olmuş :)
Drmzdrmz02 Ben kızımda 16 haftada öğrendim zar zor. Bunu merak ediyorum çok bakalım kızımda. Tam tersi şeyler yaşıyorum
Drmzdrmz02 HappyMom1234 sürekli ekşi yiyordum mide bulantısından elimde poşetle geziyordum mide bulantım çoktu