Şuan 22+4üz bir postta görmüştüm işte 23 haftalıkta bebek hareketlerini izliyorum vs. Bende ben niye görmüyorum diye düşünüp duruyordum dün bu sabah bebeğim hareketlendi göbeğim de açık tesadüf kafamı göbeğime doğru çevirdim ne goruyum bide hareketlerini rahat bir şekilde görüyorum 😍 şok oldum ama o an ki duyguyu anlatamam aşırı güzel bir şey ya sizler kaçıncı haftada izlemeye başladınız?