Emel40 Merhaba 7+3 günlüğüm normalde progesteron kullanmıyordum şimdi kırmızı kanamam başladı doktorum iğnesini yaptır hemen bide hapından kullanmaya başla dedi kanama ne kadar devam eder acaba 😔