benim kızıma da arsa teşhisi kondu, arsa beraberinde herhangi bir bulgu yoksa bir anlamı yok ben de çok ağladım çok üzüldüm , sizler üzülmeyin hamileliğin tadını çıkarın sadece mutlaka fetal dna testi yaptırın ve temizse bu konuyu kapatın amniyosentez olayına ARSADAN BAŞKA BULGU YOKSA sakın girmeyin, zaten hiçbir doktor sadece arsa olması durumunda maddi beklentisi yoksa ya da yeterli güncel tıp bilgisi varsa böyle birşey önermez. açın İngilizce türkçe bütün makaleleri okuyun. güncel hiçbir araştırma İZOLE arsa için amniyosentez önerisinde bulunmuyor. lütfen doktorların risk almamak için amniyosentez önerileriyle yavrularınızı riske atmayın.
şu an 6 aylık dünyalar güzeli bir kızım var.
Allah yavrunuzu sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.