MomBse 6 7 hafta önce plesentada kanamam olduğunu öğrenmiştim ilaç ve iğneye rağmen geçmemişti sağolsun doktorlar her seferinde psikolojimi bozmayı basardı gittiğim hastanede her hafta farklı doktorla karşılaşmamdan ötürü kimisi takma relax ol bundan birsey olmaz kanama bebekte yada kesede değil dedi kimisi plesentada olan kanama daha tehlikeli bebeği besleyemezsin ölür dedi en sonunda da o kanama ne küçüldü ne durdu pıhtı atmıs denildi üstüne karaciğer enzimlerim yükseldi ve böbreğimin büyüdüğü söylendi her zorlukla beraber bir kolaylık vardır elhamdulillah iyi bir doktora denk geldim en evvel olanı psikolojim çok bozuldu ve içimi rahatlattı kanama şeklinde değil de yapısal bir boşluk oluşmuş bebek ve senin açından bir risk seninle bebekle alakalı değil dedi tam ne güzel oh şükür derken bebeğin karnında parlaklık olduğunu söyledi hiç bi fikrim yok konuyla alakalı neden olabilir acaba dedim ultrason bu Allah yapısı değil sonuçta kul yapısı karnında parlaklık gözüküyor herhangi bir sakatlık durumu söz konusu mu değil bi anomali de yok ama detaylı bakılması gerekiyor dedi kalpte parklaklık filan duymuştum ama karında ilk defa duydum ve ultrasonda parlaklık olan boşluğu bende gördüm bebeğimin tam karnında boşluk şeklinde burda hep okurdum kanaması olanları böbreği büyüyenleri hepsi tek tek basıma geldi haftam ilerledikçe hep birsey çıktı şimdi de karın parlaklığı daha neler çıkar bilmiyorum ama imtihan demek istiyorum ve asla isyan etmek istemiyorum bebeğimi Allah verdi verirken de bana sormadı haşa vardır bildiği sadece su son 2 aya yakın zamandır her hastaneye adım atışımda yeni birsey çıkması beni mahvetti psikolojik açıdan bitik durumdayım hamilenin duası kabul olur derler arkadaşlar hiç beklemediğimiz anda kabul olur bakarsınız dua eder dua beklerim🙏
Tutim MomBse Allah yardımcın olsun Rabbim sağlığınla sağlıkla bebegini kucagına almayı nasip etsin insallah 🙏🏼
ZeynepOsman55 Allah yardimcin olsun güclü olmana da ayri takdir ettim, sen isyan etmedigin sabrettigin ve Kendini Allaha teslim ettigin müddet Allah sana güzel kapilar acacaktir. Sayet acmasada muhakkak mükafatlandircaktir sen yeterki güclü ve teslim ol ❤️ Rabbim saglikli sihhatli kucagina almayi nasip etsiiinnn❤️😍
MomBse ZeynepOsman55 Allah razı olsun canım inşaAllah öyle olur hepimiz sağlıcakla alırız evlatlarımızı kucağımıza inşaAllah çok teşekkür ederim güzel dileklerin için❤️