aise_meryem Zeyno36 beni akintilar çok yanılttı sari yapışkan akintilar olunca tamam dedim ama yok bisey. Birde karnımın top gibi olması var
berceste5155 Nurezel evet ilk başta kahverengi geldi sonra daha kanlı kırmızıya döndü şimdi arada bir sarı akıntı geliyor bir kahverengi
berceste5155 aise_meryem bu gün çok daha iyiyim hiç sancım yok yürüyüş yaptım hurma yedim göğüs ucu çıkarıcı ile göğüslerimi uyardım ama tık yok bebeğimin hareketleri de iyi allahtan bir mani olmazsa yarın tekrar kontrole gideceğim
aise_meryem berceste5155 arada bir heyecanlanıyorum sonra geçiyor. Bakalim ne zaman kucagimiza gelecek miniklerimiz
berceste5155 aise_meryem hayırlarla gelsinler inşallah bebeğim hareket edince bende heyecanlanıyorum sancı falan başlar mı acaba diye