ozg011 Normalde 21 Eylül de regl olmam gerekiyor. Bugün açık pembe leke gelmiş. Yerleşme kanaması mıdır. Bilgi verir misiniz
Lazistan ozg011 merhaba yerleşme kanaması %60 olabilir benimde ilk öyle olmustu ama tabi en sağlıklısı kan testi vermek ordaki değeri görmek