2022Mom2022 baş ağrısını bilemiyorum ama uykuyu kesinlikle prilam çok yapiyor. Tamam hamilelik de yapıyor ama bu başka bir şey. 12 saat uyuyordum ilac icmeden normal uyaniyordum gayet iyiyim, kahvalti yapmadan iciyordum ve ben o kahvaltiyi hazirlayamadan bayılıyordum oldugum yerde günü öyle bitiriyordum çok sinir bozucuydu. Icmedigim günler gayet dinçtim.