Sevil55 Merhaba arkadaşlar, b çekmecede kolon da Doğum yapısal olan var mı ? Sezeryan doğum nekadar acaba ?
elvinsmomm Sevil55 normal 1350 sezeryan 1750 demislerdi 1.5 ay önce. Ama zam gelmiştir su an. Ilk kızımı orda dogurdum ben. 2. De.orda olabillir belki. Su an.2.hastaneye birden gidiyorum 😊
Sevil55 elvinsmomm bende kızlarımı orda doğum yaptım,üç tür doktor değişiyor kime gittiysem bir ay sonra bıraktı 2 haftam var kararsız kaldım,sizin hangi hastane hangi doktor 😔
elvinsmomm Sevil55 Münübe hanim var orda, ilgili bir doktor. Bir de medihaus kamer bey e gidiyorum. O da cok iyi.