BusraAltiok Lenass8 Ankara şehir hastanesinde takipliyim 40 +0 olduk bugün dogumum da orda olacak inşallah genel olarak doktorlardan memnunum ama ben hep randevu alarak aynı doktora gitmeye çalıştım farklı doktorlar da denk geldi ama ters bir durum yaşamadım
1aysekaplan Lenass8 21+6 dayım başından beri oraya gidiyorum belirli bir doktora gidersen bir sıkıntı yasamazsin genel olarak randevular açık oluyor zaten ben hep özlem gündüze gidiyorum gayet iyi bir doktor bilgi veriyor 17+5de bana cinsiyetini söylemişti ama doktirlar genelde gramini boyu u felan söylemiyorlar fotoğrafta vermiyolar detaylıya kadar bekliyebilirsin detaylıda bana fotosunu da verdi doktor gramini felan da söyledi herşeyiyle orda detaylı öğrendim yani ama genel olarak memnun kaldim
Efnanada Lenass8 yeliz colakogluna gidiyorum siz sormadan bile herşeyi söylüyor çok tatlı bir.kadin onun haricinde 1 kez gamze yılmaza gittim oda çok iyi ilgilendi kilosuna kadar söyledi şuanda randevu olarak hep aynı gelmiyor ama 3. kez gül nihal diye bir doktora gidiyorum biraz soğuk biri siz sorunca cevap veriyor ama detaylıca bakıp ilgileniyorlar ben memnunum
miraylihayat İlk kez geçen hafta, Yeliz hanıma gittim. Memnun kaldım doktordan. Ama nst bölümü aşırı zorladı beni olması gereken saatten 40-45 dk önceden bankoda kayıt yapan kızlar beni acile gönderdi. 4 saatte ancak çıktım hastaneden.