boymomyz Hayalim2baby gecen ay yine mi denk gelmiştik canım yanlış hatırlamıyorum demi . 20 si bi gram belirti yok zaten 9 aydır tutmuyor 🙄
boymomyz Hayalim2baby Yok canım adet belirtisi var valla 😂 2 günüm var umudum yok senin var mı . Valla ya adet günümüzüde berbat ettik inşallah bu ay sıkıntı yaşamayız bebek yoksa
Hayalim2baby boymomyz Gecikme dışında çok fazla belirti yok aslında hep piskolojik 😅 valla hep düzenli olan adetim bile kafayı yedi 😅
boymomyz Hayalim2baby Geciktin mi sen . Ay bakalım canım bu ay nolacak . Biz sperm için takviye ilacını bu ay aldık belki faydasını göremem sonra görürüm diye düşünüyorum alıştım 9 aydır adet olmaya 😂
Hayalim2baby boymomyz aynen bugün 2 gün gecikmem var. Nasip işi biraz da yiyecek ekmeği varsa olur olmazsa da hayırlısı olsun ☺️🥰