Gozdeparlar evet pirinci falan farkli sekilde pişiriyolar. Bir de farkli bi pirinc kullaniyolar sanirim. Yapisiyor direk birbirine, ve susam yagi iste soya sosu derken pahaliya denk geliyor. Ben hani yapamadim evdeki pirinc salatayla falan yapiyim dedim soya sosu aldim olmadi. Biraz masraf yapman gerekir internette tarifleri var da ölme eşegim ölme. Yani bilmiyorum mesela summer roll var onu deneyebilirsin. Sushi gibi olmasa da tam olarak guzel. Pirinc yapragi icine karides ve sebzeleri kizartip sarma gibi yapiyolar. Onu deneyebilirsin.