Bende 20haftalik ikiz hamileyim benimde var ikinci hamileligim bu arada kanamam bile
Oldu doktora gitdim rahim agzi normal sadece prpgestan yazdi tehlikeli bir durum yok dedi onemli olan kendimizi cok yormamak yorucu gunun sonrasi hep agrilarim oluyor benimde ilkinde hoc bir agrim yokdu 7-8aylikken pazardan pzar arabasiz gider alis veris yapar eve getirirsim elide posetleri ama ikizlerde iki basamak cikinca ölecek gibi nefesim sikisiyor