Crnszrrr ben. Hiç tansiyon sorunum olmadığı halde aynı şeyleri söyledi umursamadım. Amaan ne tansiyonu ya dedim. 33. Haftadan sonra tansiyon bir çıktı. Günde 4 5 hap içiyordum düşmüyordu. Sürekli takipteydik. İdrarda protein kaçağı filanda çıkınca dr. ciğer geliştirici vurdurdu 2 tane erken doğum olur diye. 37 +2 de alalım gebelik zehirlenmesi başlangıcın var dedi ve aldı. Aman dikkat et. Tuzlu şeyler yeme ve tansiyon takibinde ilerle. 2. Ye gebeyim yine riskliyim mesela hepsi şimdiden tansiyon takipli ilerliyor