FatmaOncek81 1.5 aylık hamileyim saclarımı uclardan aldırcam kırıklarını. ama duydum ki kesilmezmiş sizce bu durum ne kadar dogru 😌
hulyadmrll FatmaOncek81 ben de kestirdim 17 haftalıkken şuan 24+1 iz çok şükür 🤲 Kesilmemesinin sebebi aldığınız vitaminlerin saça gitmemesi için diye okumuştum.
fatmaa37demi5 FatmaOncek81 38 haftakik hamileyim 2 defa kestirdim eşime. Çok hızlı uzayan saçım var ve hamilelikte ugrasilmiyor
Bade5 FatmaOncek81 2 defa kestirdim batıl inanç olduğunu düşünüyorum. Allaha şükür gebeliğim güzel ilerliyor 🙏🏼
Edakrcc Hamileyken saç kestirilmez söylentisi çok yaygın neden bilmiyorum ama ben inanmadım açıkcasi çok dökülüyordu ve cansizlasmisti evde kendim omzunun üstünde kesiverdim rahatladım
Mrvkyr FatmaOncek81 kestirebilirsin ben 9 haftalik hamileyken doktora sormuştum hiçbir sakıncası yok demişti
Serap26_ FatmaOncek81 Bende kestirmiştim gebeliğim de insan hafifliyor gerçekten boyadım bile ilerleyen haftalarda