Gzemyagz14 Geçen akşam kahverengi akıntıkı kanamamı anlamadığım bi durum yaşadım apar topar hastaneye gittim doktor düşük tehdidii demişti iğne ve hapını kullandım ama şuan çok soluk bi akıntı geliyo acaba geçiyomu hafifliyomu
Btlklnc Gzemyagz14 Geçmiş olsun bol bol dinlen aynı sey bendede var 1 aydır progestan kullanıyorum. Hapını nasıl kullanıyorsun fitil seklındeyse ılacın fazlası gelıyor olabılır
Gzemyagz14 Btlklnc fitil olarak kullanıyorum çok korkuyorum bişi olcak diye haftada bir de iğnesini verdi