Hanımlar 33+1 deyim bugün vajinamda aşırı bir batma hissi var bayadır oluyor ama bugün aşırı bir şekilde birazdan uzun yolculuğa çıkacaz kendi arabamızla korkuyorum normalmidir bu durum doktorum normal olduğunu söyledi ama bugün daha fazla bir batma hissi var heran suyum patlayacakmış gibi daha erken değil mi