Pemberuya Allahım bi daha yaşatmasın inşallah dikkatinizi anlıyorum 🤲🏻 Benim kızım olucak hamileliğimin başından beri hamburger kola çiğ köfte noddle pizza cips soslar vs aklınıza gelebilecek herşeyi yedim hergün yediğimde oldu bence yediğimiz bir çok sağlıklı sandığınız şeydede katkı maddesi var zaten o yüzden bu kadar da dikkatli davranmamalıyız diye dişünüyorum dozunda olduğu sürece çok canınız istediyse içinizi rahatlatmak için cüzi miktarda yiyebilirsiniz bence ☺️