Yani amacim kimseyi korkutmak değil yanlış anlaşılmasın ama ben yaşamadım kimse yaşamasın istiyorum 🙏 bebeğim kuvozde olduğu için kafamı dağıtmaya çalışıyorum burada sürekli kaşıntı hikayesi görüyorum. Ne olur sürekli ALT AST değerlerinize baktırın. Benim ağustos gibi bakıldı normaldi. Eylül başında sağlık ocağına söyledim bakmamişlar. O zaman kaşıntım vardı çünkü. Perşembe günü doktora gittim çok kaşıntım var ölüyorum bitiyorum dedim alt ast bakın lütfen dedim. Hemen baktık bile bilir değerlerim 7 katıydı acil sezaryene alındım. Bebeğin ciğerlerine vurmuş 🤦🏻♀️ eğer belki doktora kaşıntı demeseydim bakın demeseydim evde idare etseydim düşünemiyorum Ne olduğunu. Kaşıntı ile kolestaz ile ilgili yardımcı olabilirim 👍