Hilalkybs8 Kızlar merhaba 33. Haftamdayım eşimle kaplıcaya gitmeyi düşünüyorum. Ama zararlı olduğu söyleniyor doktorlar pek önermiyormuş. Eskiden de doğuma 1 ay kala gebe kadınları doğumu rahat olsun diye hamama götürürlermiş ne yapsam bilemedim ?
yabadabaduu Hilalkybs8 doğumu kolaylaştırıp hızlandırabilir sıcak su hamam vs önermiyorlar özellikle bu hafta erken doğumu tetiklemesi muhtemel bence gitmemelisiniz
Mer93 Hilalkybs8 enfeksiyon kapma ihtimalinizin çok çok yüksek olduğu bi ortam son dönemlerinizdesiniz zaten gitmemelisiniz dr unuza da danışın o da önermez büyük ihtimalle