Tazeannes TSH değeri yüksek olup gebelikte ilaç kullananlar başta TSH değerlerinin kaç olduğunu yazabilir mi yani en fazla kaç olmalı ilaç kullanmamak için acaba
Rmeysa Tazeannes 38. Haftadayım canım kaç olduğunu hatırlamıyorum ama ilk başta 25 daha sonra 50 şimdi ise 75 mg ilaç kullanıyorum
deletedmom6295 Tazeannes 2.55 ti hamileliğimin başında öncesinde de euthrox kullanıyordum halen kullanıyorum şuan değerim 1-1.5 arası oynuyor
Aysehatun Tazeannes 16.haftada 4,80 idi ilaca basladik 50 mg her ay kan testi yapilip tsh degerime bakildi hep 1,50 ile 1,25 arasi cok sukur yapilan teste hep simdi 35+3 haftaligiz gecen hafta test yapildi 1,25cikti doguma kadar devam yine ilaca
MehmetEzgiKelek Tazeannes benim tsh gebelikten öncede yüksekti gebe kalınca doktorlar çok korkuttu ilaç kullanmam için 12 13 çıkıyodu ilk 3 ay kullandım sonra bıraktım neler dediler çocuğun geri zekalı olur dedi açıkca 😒 bebişim doğdu çok şükür bi sıkıntısı yok troidleride temiz bizde genetik çünkü annemde de varmış oda ilaç falan kullanmamış. Herşey rabbimin elinde yine ilaç kullanmak istersen kullan yalnış yönlendirmek istemem ama kafana takma canını sıkma
Yagmur1991 Tsh değerim 0. 3 buçuk aylığımt 3 t 4 normal diye değeri değiştirmediler bakalım yarın tekrar kan vericem
Mucizeler Ben 2.5 ile başladım 25 mg kullandım kullanmama rağmen değerde artış oldu en son 5.67 di ilacı 75 mg çıkardılar. Şuan 28+2 haftalığım.
Tazeannes Ben de 5 haftalık hamileyim 2.797 çıkmış TSH değerim doktorum normal dedi ama internette 2.5in altında olması gerekiyor diyor şimdi farklı bir doktora mi gitmeliyim dahiliyeye randevu aldım ona hamile olduğumu söylesem ilaç verir mi
Ftmskry Tazeannes evet benide doktorum dahiliyeye yollamıştı 50 mg hap vermisti suan kullaniyorum 8 +5 gebeyim
BusraSY Tazeannes Hamileliğimin ilk ayında yaptırdığım testlerde tsh değerim 5.99 çıkmıştı. Dahiliye doktorum direk levotiron 25mg ile ilaca başlatta her ay kontrol ettiriyorum şimdi. 2.5 değerinin altına düşmüştü ama sonradan ilacın dozu yetmeyince dozunu yükseltti ama doktorum hamileliğin ilerledikçe bu değerler normal olarak yükselir bunu her ay kontrol ettirerek düşürücez demişti. İki ay önce 2.89du 50mg kullanıyodum bu ay 3.35 çıktı ve şuan haftada iki gün 75mg diğer günler 50mg kullanıyorum.
Gizemmyigit Hamileliğimin başlarında 5 lerdeydi değerim, normalde her gün 50 mg içiyordum, normale dönsün diye dr’um h.sonu 75 mg iç dedi çok şükür düzeldi. Şuan 37 haftalık hamileyim değerim 1,5 ve hala h.içi 50mg h.sonu 75 mg içiyorum 👍🏻
Dilekyesil Benim 4 haftalikken tsh degeri 3.89 cikti ilac verdi her gun ac karnina kullan diye kullaniyorum insallah bi sorun cikmaz..
Tazeannes Yarın dahiliyeye gorunucem ben de hepinize teşekkür ediyorum sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi 💞