Konyali Kizlar iyi günler transfesimin 10. Günü deyim dün dayanamayip test yaptırdım beta 1.20 çıktı bugünde çok az kan geldi acaba neden olur başına böyle bişey gelen oldumu😥
Bora5832 Konyali benim hamile olduğumdan haberim yoktu ama 4-5 hafta arası biraz kan gelmişti diye hatırlıyorum
Bora5832 Konyali benim tüp bebek değil sadece kırmızı kan ve daha sonra 3 aylıkken kahverengi akıntım olmuştu belki aynı şey değil ama olabiliyor ama yine de doktorunuza sorun