Sehersngl Benim gibi mide bulantısı şiddetli yaşayıp ama kusamayan var mı. İlk çocuğum da da böyle şiddetli geçirmiştim. Su bile içemiyorum içtiğim an daha çok bulanıyor. Sizin kaçıncı haftada başladı. Hafifletmek için neler yaptınız.
Sinemozy Sehersngl benim hem bulantım hem kusmam çoktu yemeği geçtim su dahi içemiyodum artık öğürmekten karnım acıyodu doktorum prilam yazdı bana faydası oldu burda da çoğu arkadaşların kullandığı bı ilaç doktoruna danış kuzum yazar sanada
Mer93 Sehersngl yaa ben de sürekli bulantı var ama kusamıyorum kasılıyorum resmen kusmayınca da hiç rahatlayamıyorım akşama kadar çekiyorum öyle onu bi kaç kere kusunca rahatladım bi iki saat en azından o daha iyi ama böyle çok kötü. Sürekli bi öğürme isteği geliyor ama arkası yok
MMelissaaa- Sehersngl prilam veriyor doktorlar. Hamileler için kullanılan ilaç zararı yok. Onunla ayaktayım bende
Zehross03 Sehersngl prilam veriyorlar genelde ama o bende ise yaramadı belki sizde yarar cogu hamilede yarıyor zofer verdi direk dikildim ayaga
Sehersngl Sinemozy MMelissaaa- çok teşekkür ederim kızlar doktoruma söyleyeceğim. Bebeğim iyi olsun da çekerim diyorum hep kendime. Ama zor da bir yandan günler sonra şimdi kustum da rahatladım biraz. 😏
Sinemozy Sehersngl annelik işte kuzum herşey bebişlerimiz için inşallah tez zamanda geçer de hamileliğimizin tadını çıkarırız Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizin kokusunu içimize çekip herşeye değdi demeyi nasip eder inşallah