Beyza9398 bende 2 ayımı kaşıntıyla geçirdim çok çok sinir bozucu bir durum , gece gündüz demeden her tarafım kaşınmaktan yara içinde kaldı . Hastaneye de gittim kan tahlili verdim çok şükür gebelik kolestazı çıkmadı fakat bişeyde bulunmadı. Uyuzdan şüphelendim sirkeli suyla vucüduma kaşınan yerlere sprey şeklinde sıktım o biraz rahatlattı beni şimdi devam ediyor ama hafifledi en azından .