lunam Kubraab kızım 2 aylık civarıyken kullanmaya başladık, 6buçuk aylık oldu hala çok memnunum. Tabi şimdi fiyatı biraz artmış malesef. https://www.hepsiburada.com/tcherci-pabeki-3-kademeli-oyuncakli-sallanir-ana-kucai---bej-yurt-diindan-p-HBCV00000Y2R47?magaza=TCHERCHI&url_src=and-product-detail
_ozlmm Kubraab Henüz kullanmadım ama ben çok beğendim kademeli yatma oturma pozisyonu var ayarlanabilir ama katlanmıyor göründüğü gibi duruyor şekli ☺️