Merve94 ben o haftada yaşamadım genel olarak 20 Haftadan sonra başladı bana doktorum o zaman gaviskon verdi hala daha kurtarıcım diyebilirim çok iyi geliyor yemek arkasında hemen geçiyor yanma ama doktoruna sor erken olabilir senin için ben 20 Haftadan sonra başladım