Cansel2017 benimde Şubat allah kısmet ederse yeni doğan zıbın kışlık 3 6 ay hem kışlık hem kısa kol almayı düşünüyorum yakınlarında öyle yapicam hepsini kışlık küçük olmayın orta kalınlıkta nisan Mayıs gibi giyeceklerini biraz daha büyük alın çabuk büyüyorlar diyorlar benimde ilk hamileliğim anlamlardan biliyorum