Kızlar bugün kontrolüm vardı bebişim maşallah yani gelişimini iki hafta önde tamamlamaya devam ediyor kafası karnı hep önde şuan 35 haftalığım doktorum haftaya doğsa ya da sezeryan olarak alsak küvez de kalmaz gayet sağlıklı size göre iri bir bebek siz minyonsunuz dedi 😂 bende kafası büyük diyorsunuz haftasından önde hani bu durum sağlık açısından nasıl normal mi büyük olması dedim tabi canım normal anormali durum yok zaten doğunca öyle koca kafalı gözükmeyecek iri derken öyle değil falan dedi 😂 Ama galiba biraz korktum normal doğumdan vazgeçiyor gibiyim çatı muayenesini de merak ediyorum çatım normale müsait mi değil mi diye ondan sonra da karar vereceğim 😂 sizde durumlar nasıl bizde böyle 😂