yanikkozaanne Tr2603 hiçbirinde beta takip etmedim idrarda çıktı adetin ilk gününden saydım 6 hafta olunca gittim doktora..
eylul1809 Ben. Reglimden 3 gün önce 33.63 ile öğrenmiştim. 2 g0n sonra betam 71 oldu fakat 6 gün sonra betam 132 olmuştu. Doktor kimyasal gebelik dedi ve şuan düşük yapıyorum 🥺
Gizemgksnmz eylul1809 çok geçmiş olsun canım bende 2 kere yaşadım kimyasal gebelik ama şuan tekrar hamileyim 8 haftalık olduk. Allah sana dayanma Sabri versin kucağına alacağın günlerinde göstersin insllah 🙏 bundan sonra dualarına seni alacağımı Allah kucağını boş bırakmasın inşllah.