Serifeee Enabızda görülürmü sonuç yani test sonucum çıkmış ama enabıza giriyorum tıklayınca bişey gelmiyo en başında değerler normal yazıyo , birde devlette yaptırmiştim normalde özele gidiyorum özeldeki doktorum görebilirmi bunu enabizdan
Serifeee Senanur567 peki ben memleketimde yaptırmiştim şmdi başka bi şehirdeyim , özeldeki doktorum sonucu istedi nasıl yaparım ki hiç bilmiyorum
Serifeee Senanur567 birde değer normal yazıyo yani sonuçlar iyimi çıkmış yoksa doktorun mu yorum yapması lazım
Serifeee Papatya1997 annemler orda aslında doktora gitse sonuçları watsap üzerinde rica edip atsa doktor beni taniyo zaten inşllhh o şekil olur 😔
Papatya1997 Serifeee olabılır ınsallah olur canım cunku bende de değerler normal yazıyordu ama doktorum elımde uzunca bır kagıt vardı