Kızlar benim adetim çok duzensizdi ve gebelik olması mümkün değil diyordu hangi doktora gittiysem ve geçen hafta hamile olduğumu öğrendim 16+5 gebelik haftası bu uygulamaya bilgileri girerken adet tarihini ne yazmam gerekiyor ayarlayacağım da yardımcı olursanız sevinirim 🙏😊