Happinessoon hiç bir doktor ilgilenmiyor hamile olduğumuz için canım 😞 bana antibiyotik bile yazmadı kendi doktorum yazdı hamileler için kullanılan 😞 mecbur yaptıracağım ama 2 ayda bir tekrarlıyor apse Allahtan 2. Trimesterdayım tedavimi yaptırabilirim