sersss lansinoh aldım, set halinde 160 ml ve 240 ml şişesi ve 3 ucu var. 6 buçuk aylık oldu hala kullanıyoruz, çok da memnunuz.
Akışı da kolay değil bu arada, 3 farklı akışta başlığı var. Epey terliyor emerken biberondan 😄 memeye göre biberonu daha zor emdiği için de meme reddi yapmadı şükür.