Nur_Husuf Merhaba qizlar 8 hafta 3 gunlik hamileyim gece saat 2 den kusuyorum sabah doktorumu aradim hemen hastaniye gelmemi soyledi 3 tane serum taktilar ama bulantim bir turlu kecmiyordu sonra eve birakdilar eve gelince atesim cikdiqini gordum 37.5 ve hemen doktorumu aradim dedi bol sivi tuketmen lazim atesin kalkarsa ilac kulanirsin.Hamilelikde qida zehirlenmesi yasiyan varmi yardimci olurmusunuz
Deletedmom434 Nur_Husuf ateşin çok yüksek değil 38 dereceden sonrası ateş olarak sayılabiliyor,ılık duş al ve bol bol sıvıyı ihmal etme🌸
Nur_Husuf Nur_Husuf Deletedmom434 Evet canim doktorumda oyle soyledi ama ben cok korkuyorum 7 senedi cocuqumuz olmuyordu tup bebek tedavisiyle hamile kaldim 😔
denizefe Nur_Husuf bebege zarar gelmedı ama ben hataneye gtmwseydım gelırdı o kdar ıshal kusma oda etkılenırdı
Nur_Husuf denizefe cok sukur bende getdim beni eve birakdilar fenalassam hastaneye yatacam doktorum oyle soyledi