Eslim02 Müslüm örtüsü aldınızmı aldıysanız kullandınızmı
Bebek battaniyesi kaçtane olmalı sizce
Zıbınlar uzun kollu mu kısa kollu mu olmalı
Kusura bakmayın tecrübenize sığınıyorum 🥹😇😅😂
Müslin örtü daha çok yazın iyi oluyor. Yünlü kalın battaniye ve penye battaniye götürmüştük biz , ebe de onu istemişti.
Bebek battaniyesi 2 tane kalın kışlık olsun. Anne karnı sıcak olduğu için üşürlermiş ebe öyle demişti. Isıtıp öyle içine koyup getirmişti bebeğimi.
İç zıbınlar da uzun kollu olursa iyi olur. Benim ki sıfır koldu ama ebemiz beğenmedi. Üşür bebek böyle dedi iki battaniyeye birden sardı yavrumu. Altına da hem kendimden çoraplı zıbın altı hem de çorapsız pijama gibi bir alt koy. Üst üste giydiriyorlar canım. Sağlıkla al kucağına inşallah 🙏🏻 💕 benim de gelecek ay doğumum Allah nasip ederse. Bu defa tam teşekküllü hazırladım valizimizi. Sezaryen olacaksan kendine muhakkak battaniye de götür hastaneye. Ben götürmüştüm. Ama yine üşümüştüm. Üstüme mont filan da örttüler ameliyattan çıkınca. Çok kan kaybediyoruz , ben 1,5 saat rahat titremiştim üşümüştüm