Baharyzcici aynı durumdayım ,kistik higroma. Benim bebeğimde kız ,bende çok istiyordum. Beni üniversite hastanesine yönlendirdiler amniyosentez falan istediler ama umut vermiyorlar ,sonlandırmadakta karnında ölecek zaten dediler . Allah bize yardım etsin bizlere bağışlasın