Bende 19 kasımda doğum yaptım valla çok ön yargılı davranmışım.sabaha karşı suyum geldiği için apar topar gittik bebeğim tersti sezeryanla kızımı kucağıma aldım.saat 04.10 da doğdu güzel kızım ve sabahın o kör saatinde bile herkes güler yüzlüydü.Çok güzel ilgilendiler.ebelerin her biri çok iyi ve ilgili.ameliyathane ekibi de çok iyiydi.biraz uzun yazdım ama tereddüt etmeden tercih edebilirsiniz yani :).