Devlet hastane takipliyim sorunlarım olduğu için doğumda sıkıntıları vs . Özelde de yaptırmak istiyorum yakın zamanda yaptırıp ,memnun kaldığınız hastane Sakarya’da varmı arkadaşlar ?
Adatıp 1000 tl Bülent bey yapıyormuş .
Medar bilgi vermedi hastanede fiyat veriyormuş
Samar görüntüleme merkezi 900 tl dedi 40 dk sürüyormuş .
Beyhekimden ilk doğumuma 5 kala nefret ettirdikleri için uğramıyorum .
Memnun kaldığınız önerdiğiniz 🌸